گزارش تصویری برگزاری جلسه معارفه دانشجویان نو ورود ۱۴۰۲ دانشکده علوم مالی

 | تاریخ ارسال: 1402/9/6 | 
 
 
مراسم معارفه دانشجویان ورودی سال۱۴۰۲ دانشکده علوم مالی با همکاری انجمن علمی دانشجویان و با حضور محترم هیات رئیسه و مدیران محترم گروه های آموزشی  روز  سه شنبه ۳۰ آبان ماه ۱۴۰۲ در سالن پیامبر اعظم (ص) دانشکده برگزارگردید.
 
بنابراین گزارش در این مراسم  پس از تلاوت قرآن  و سرود ملی، کلیپ معرفی دانشکده علوم مالی( تهیه و تنظیم :سرکار خانم رازی) پخش گردید و پس از آن جناب آقای دکتر اکبریان رئیس محترم دانشکده  ضمن خیر مقدم به کلیه دانشجویان نوورود، در خصوص استفاده از امکانات علمی،آموزشی و وجود پتانسیل بالقوه دانشکده توضیحات لازم را بیان کردند و اظهار داشتند؛ از ترم جاری حضور و غیاب دانشجویان بصورت سیستمی در سیستم گلستان ثبت میگردد و دانشجویان گرامی می توانند در خصوص برنامه ریزی و انتخاب واحد، به اساتید مشاور،که از ریاست دانشکده اعلام میگردد، مراجعه نمایند. همچنین ایشان گزارشی از ظرفیت های بالا در خصوص اساتید مجرب در گروه های مختلف به تناسب رشته های دانشکده که در مباحث نظری و تئوری و ارتباط با صنعت جایگاه بالایی دارند و آمار دانشجویان ( بصورت کلی نزدیک به ۱۰۰۰ نفر )در حال تحصیل در کلیه رشته ها بصورت تفکیکی ارائه فرمودند.
 
سپس معاون محترم پژوهش جناب آقای دکتر یزدانیان  ضمن تبریک و خوش آمد گویی و نتیجه زحمات شبانه روزی دانجشویانی که به دانشکده علوم مالی دانشگاه خوارزمی وارد شده اند، در خصوص پژوهش و معرفی نسل های دانشگاه های سراسر دنیا  به ایراد سخن پرداختند؛ که از حیث کارآفرینی و جذب بازار کار دانشکده علوم مالی در بین دانشکده های دانشگاه خوارزمی بالاترین آمار را دارند و اشاره کردند به پرتال دانشکده بخش ارتباط با صنعت که دانشجویان می توانند آمار فارغ التحصیلان سال های مختلف دانشکده ها را رصد نمایند. ایشان در خصوص اساتید دانشگاه اظهار نمودند، که بیشتر اساتید در ارتباط با صنعت بوده و توانسته اند استاندارد وگواهینامه بین المللی و دستاورد های عالی را اخذ نمایند. لذا مسیر بسیار روشنی را برای الگو برداری به روی دانشجویان باز گذاشته اند.
 
در ادامه مراسم مدیران محترم گروه در راستای سخنان رئیس محترم دانشکده از فرصت های پیش روی دانشجویان در طی دوران تحصیل و پیشرفت و آینده نگری دانشجویان و همچنین راه های ارتباط با صنعت مطالبی را ایراد فرمودندکه دانشکده علوم مالی جزء قدیمی ترین دانشکده های کشور می باشد و می بایست قدر فرصت کوتاه جوانی را بدانید و در کسب علم و اخلاق در این دوران، که زمینه ساز شکل گیری انسانی کامل خواهد بود،کوشا باشید و همچنین در بحث رشد شخصیتی به کلیه دانشجویان توصیه نمودند،که صرفاً به دروس آکادمیک بسنده نکنند و آموزش‌های کاربردی  را فراگیرند و برای  تقویت بنیه علمی و موفقیت،  مدارک بین المللی (ACCA ، CPA و ...) را کسب نمایند و در ادامه نقش انجمن‌ها و تشکل‌های دانشجویی در فعالیت‌های علمی دانشکده را مهم دانستند.
در پایان برنامه انجمن علمی به اهم برنامه­های خود پرداختند  و در خصوص بروشور هایی که به دانشجویان تقدیم شد و  دوره های مورد نیاز دانشجویان و مشارکت در انجمن های علمی  توضیحاتی را ارئه نمودند و از دبیر انجمن سابق خانم فرهادی تقدیر نمودند. همچنین به قید قرعه جوایز نقدی به شرکت کنندگان، اهدا گردید.

 

دفعات مشاهده: 747 بار   |   دفعات چاپ: 39 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر