راهنمای جستجو در The online books page

 | تاریخ ارسال: 1401/9/9 | 
معرفی :
جهت ورود به سایت بر روی لینک زیر کلینک نمایید.
http://onlinebooks.library.upenn.edu

این سایت مجموعه ای از کتب را به صورت آنلاین در اختیار کاربران قرار می دهد. یکی از پرطرفدارترین سایت های ارایه کتاب در اینترنت است. در این سایت لینک های بسیاری به سایت های مرتبط وجود دارد. همچنین کتاب ها را به طور رایگان در اختیار کاربران قرار می دهد. در این سایت لیست بیش از ۳ ملیون کتاب رایگان را می توانید مشاهده نمایید.



Search our Listings


در صفحه اصلی پایگاه اگر بر روی این گزینه کلیک نمایید، وارد صفحه ای مانند تصویر پایین می شوید. از طریق این صفحه می توانید کتاب را براساس نام نویسنده یا عنوان کتاب مورد جستجو قرار دهید. همچنین مثال هایی به عنوان راهنما برای جستجو ارائه شده است.



New listings

در صفحه اصلی پایگاه اگر برروی این گزینه کلیک نمایید، وارد صفحه ای مانند تصویر پایین می شوید. و در این صفحه شما می توانید فهرست آخرین کتب آنلاینی که به مجموعه سایت اضافه شده است را مشاهده نمایید.



Authors


از طریق این صفحه می توان کتب را بر اساس نام نویسندگان مورد جستجو قرار داد. همچنین برای سهولت کار کاربران، اسامی بر اساس حزوف الفبا دسته بندی شده است.




Titles

از طریق این صفحه می توانید کتب را بر اساس نام عنوان کتاب مورد جستجو قرار دهید. همچنین برای سهولت کار کاربران، اسامی کتب بر اساس حروف الفبا دسته بندی شده است.




Subjects

از طریق این صفحه می توانید کتب را بر اساس اصطلاح موضوعی مورد جستجو قرار دهید. برای سهولت کار کاربران لینک یک نمایه الفبایی از همه اصطلاحات موضوعی قرار داده شده است. همچنین می توان کتب را بر اساس Call number نیز مورد جستجو قرار داد.


Archives and Indexes

از طریق این صفحه می توانید به آرشیو کتب و نمایه های مختلف دسترسی داشته باشید.



وقتی جستجوی خود را انجام دادید در برخی موارد در پایین سایت بخشی وجود دارد که دارای چندین گزینه می باشد که شامل کمک در مطالعه کتاب، گزارش لینک خراب، پیشنهاد دادن یک فهرست جدید، صفحه خانگی، جستجو، فهرست های جدید، نویسندگان، عناوین، موضوعات، سریال ها، کتب، اخبار، آرشیو و... می باشد. با کلیک  بر روی هر کدام به صفحه مربوطه هدایت می شوید.




Help with reading books


در این قسمت اگر برای خواندن یک کتاب به صورت آنلاین به نرم افزار یا برنامه خاصی نیاز است، موارد خاص و انواع فرمت های کتب ذکر شده است. و اگر کاربران در این رابطه مشکلی دارند می توانند از طریق ایمیل با سایت ارتباط برقرار کنند و سوال خود را مطرح سازند. برای درشت کردن فونت کتب، اطلاعاتی ارائه شده است. همچنین برای افراد  معلول و نابینا فرمت ها و برنامه های خاصی معرفی شده است.




Report a bad link


از طریق فرم داده شده در این قسمت می توانید در مورد لینکی که کتاب را به صورت کامل باز نمی کند، گزارش خراب بودن پیوند مربوطه را به مسئولین سایت اعلام نمایید.




Suggest a new listing


از طریق این گزینه می توانید کتب آنلاین دلخواه را با توجه به شرایط و قوانین ذکر شده در این قسمت، به مسئولین سایت پیشنهاد داد تا در صورت امکان به فهرست کتب آنلاین سایت اضافه شود.





دریافت فایل PDF راهنما
 

کلیدواژه ها: راهنماهای آموزشی | دانشگاه خوارزمی | کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه خوارزمی | راهنمای جستجو |



CAPTCHA

دفعات مشاهده: 591 بار   |   دفعات چاپ: 64 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر